venres, 21 de febreiro de 2014

TÂCHE 2: Le portrait d´un inconnu


1. Comment t´est-tu organisé(e) pour réaliser cette tâche ?
O primeiro que fixen foi falar coa miña compañeira Patricia Sánchez para a realización da tarefa.  Unha vez que xa tiña claro que a íamos realizar xuntas puxémonos de acordo para facer descricións relacionadas, de aí que fixésemos a Astérix e Obélix.
En primeiro lugar realizamos a descrición cada una polo seu lado, e unha vez corrixida pola docente Patricia, fixemos o intercambio para poder realizar o audio e o retrato.
E unha vez co audio e o retrato, aportado pola miña compañeira, procedín a realizar e decorar o glogster.

2. As-tu éprouvé des difficultés? Lesquelles?
         No meu caso a maior dificultade foi a realización do audio, xa que o non ter axilidade á hora de ler en idioma francés foime moi difícil ler un texto tan largo.
En canto a realización do audio destacar a gran axuda aportada pola miña compañeira, xa que me axudou moito a corrixir a  pronunciación.  

3. Qu´est-ce que tu as appris grâce à cette tâche?
         O principal que aprendín grazas a esta tarefa foi a gran variedade de vocabulario relacionado coa descrición dunha persoa, relacionado co carácter, co físico, ca forma de ser…
         Por outro lado serviume de moito esta actividade para traballar a pronunciación de dito vocabulario así como de palabras, verbos e pronomes que se utilizan normalmente.

4. Quel est ton avis général sur la tâche?
         Na miña opinición a realización desta tarefa, como da anterior, axudoumes a profundizar e repasar vocabulario que tiña esquecido.
 Por outro lado a forma de realizala por parellas fixo que dera o mellor de min para non perxudicar a nota da miña compañeira Patricia, e claro está, que nos serve totalmente para traballar de forma cooperativa que é algo esencial na nosa futura profesión

Ningún comentario :

Publicar un comentario