1. Comment t´est-tu organisé(e) pour
réaliser cette tâche ?
O primeiro que fixen foi
falar coa miña compañeira Patricia Sánchez para a realización da tarefa. Unha vez que xa tiña claro que a íamos
realizar xuntas puxémonos de acordo para facer descricións relacionadas, de aí
que fixésemos a Astérix e Obélix.
En primeiro lugar
realizamos a descrición cada una polo seu lado, e unha vez corrixida pola
docente Patricia, fixemos o intercambio para poder realizar o audio e o
retrato.
E unha vez co audio e o
retrato, aportado pola miña compañeira, procedín a realizar e decorar o
glogster.
2. As-tu éprouvé des difficultés?
Lesquelles?
No
meu caso a maior dificultade foi a realización do audio, xa que o non ter
axilidade á hora de ler en idioma francés foime moi difícil ler un texto tan
largo.
En canto a realización do
audio destacar a gran axuda aportada pola miña compañeira, xa que me axudou
moito a corrixir a pronunciación.
3. Qu´est-ce que tu as appris grâce à cette
tâche?
O
principal que aprendín grazas a esta tarefa foi a gran variedade de vocabulario
relacionado coa descrición dunha persoa, relacionado co carácter, co físico, ca
forma de ser…
Por
outro lado serviume de moito esta actividade para traballar a pronunciación de
dito vocabulario así como de palabras, verbos e pronomes que se utilizan
normalmente.
4. Quel est ton avis général sur la tâche?
Na
miña opinición a realización desta tarefa, como da anterior, axudoumes a
profundizar e repasar vocabulario que tiña esquecido.
Por outro lado a forma de realizala por
parellas fixo que dera o mellor de min para non perxudicar a nota da miña
compañeira Patricia, e claro está, que nos serve totalmente para traballar de
forma cooperativa que é algo esencial na nosa futura profesión
Ningún comentario :
Publicar un comentario