sábado, 22 de febreiro de 2014

LE PREMIER MOIS DE COURS DU FRANÇAIS



Este primeiro mes serviume para ver realmente o nivel do que parto, que cousas recordo e cales non.

Estas primeiras clases servíronme para repasar e profundizar no vocabulario que xa tiña adquirido, así como repasar e coñecer normas de ortografía e pronunciación.

A miña maior dificultade e o que mais me costa é a parte de comprensión oral, de feito na clase A do día 17 de febreiro custoume bastante realizar os exercicios de escoitar a descrición e sinalar a quen correspondía, xa que á velocidade a que falan e a pouca axilidade que teño a hora de escoitar e comprender fixo que me fose super difícil.

Recalcar que durante este mes tiven dificultades para poñer ao día o blog, polo que a partir de agora intentarei facer entradas tanto relacionadas coa cultura francesa como redactar o avance, adquisición e dificultades das miñas aprendizaxes.

Teño moita ilusión e ganas de seguir aprendendo para poder conseguir o meu principal obxectivo, que como xa puxen en entradas anteriores é poder comunicarme con meus primos pequenos que viven en Suiza e non saben falar nin español nin galego.  A polo obxectivo!!!!



Un saúdo Alba Mosteiro

Ningún comentario :

Publicar un comentario